Helpdesk IT

Helpdesk IT - pomoc informatyczna

Mają Państwo problem natury informatycznej? Zapraszam do skorzystania z oferty usługi polegającej na zdalnej pomocy w jego rozwiązaniu!

Jak to działa? Oferowany Helpdesk IT polega na podłączeniu się do komputera końcowego (klienta) za pomocą programu do obsługi pulpitu zdalnego i rozwiązaniu występującego problemu - tak w dużym skrócie. Aby przystąpić do pracy należy sprecyzować na czym polega problem, po czym ustalamy termin i sposób połączenia. Z reguły czas reakcji na zgłoszenie wynosi 12 godzin podczas dni roboczych, gdzie dni robocze są od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 - 18:00.

Helpdesk IT

zdalna pomoc informatyczna
100 brutto
  • 1 godzina pracy, następnie naliczanie co pół godziny
  • podstawowa wstępna weryfikacja problemu
  • ewentualne podłączenie zdalne do klienta
  • kontakt na żywo przez chat i odpowiedzi na pytania bieżące
  • Rozwiązywanie typowych problemów użytkowników dotyczących eksploatacji komputerów
  • Pomoc użytkownikowi w przypadku problemów z podstawową obsługą sprzętu komputerowego
  • oferta nie obejmuje prac typowo programistycznych lub pracy z innymi zaawawnsowanymi aplikacjami (aplikacje księgowe, magazynowe etc.)

Helpdesk IT

pomoc nad stroną WordPress i WooCommerce
85 brutto
  • 1 godzina pracy, następnie naliczanie co pół godziny
  • podstawowa wstępna weryfikacja problemu
  • sprawdzenie stanu witryny i działania modułów
  • wprowadzanie zmian na stronie zgodnie z oczekiwaniami klienta
  • ewentualne utworzenie kopii zapasowej strony
  • konfiguracja wtyczek, motywów i szablonów
  • przesłanie raportu z wykonanych prac
  • wymagane jest umożliwienie dostepu do panelu administratora oraz FTP

Stała współpraca? Proszę zapytać o ABONAMENT