Helpdesk IT
Helpdesk IT - pomoc informatyczna
Mają Państwo problem natury informatycznej? Zapraszam do skorzystania z oferty usługi polegającej na zdalnej pomocy w jego rozwiązaniu!
Jak to działa? Oferowany Helpdesk IT polega na podłączeniu się do komputera końcowego (klienta) za pomocą programu do obsługi pulpitu zdalnego i rozwiązaniu występującego problemu - tak w dużym skrócie. Aby przystąpić do pracy należy sprecyzować na czym polega problem, po czym ustalamy termin i sposób połączenia. Z reguły czas reakcji na zgłoszenie wynosi 12 godzin podczas dni roboczych, gdzie dni robocze są od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 - 18:00.
Helpdesk IT
zdalna pomoc informatyczna
100
ZŁ
brutto
-
1 godzina pracy, następnie naliczanie co pół godziny
-
podstawowa wstępna weryfikacja problemu
-
ewentualne podłączenie zdalne do klienta
-
kontakt na żywo przez chat i odpowiedzi na pytania bieżące
-
Rozwiązywanie typowych problemów użytkowników dotyczących eksploatacji komputerów
-
Pomoc użytkownikowi w przypadku problemów z podstawową obsługą sprzętu komputerowego
-
oferta nie obejmuje prac typowo programistycznych lub pracy z innymi zaawawnsowanymi aplikacjami (aplikacje księgowe, magazynowe etc.)
Kliknij i zamów
przekierowanie do formularza
Helpdesk IT
pomoc nad stroną WordPress i WooCommerce
85
ZŁ
brutto
-
1 godzina pracy, następnie naliczanie co pół godziny
-
podstawowa wstępna weryfikacja problemu
-
sprawdzenie stanu witryny i działania modułów
-
wprowadzanie zmian na stronie zgodnie z oczekiwaniami klienta
-
ewentualne utworzenie kopii zapasowej strony
-
konfiguracja wtyczek, motywów i szablonów
-
przesłanie raportu z wykonanych prac
-
wymagane jest umożliwienie dostepu do panelu administratora oraz FTP
Kliknij i zamów
przekierowanie do formularza